انتخاب کیف مناسب برای هر مکان

انتخاب کیف مناسب برای هرمکان

یکی از سخت ترین انتخاب ها برای داشتن یک ست مناسب انتخاب کیف مناسب برای هرمکان است. یقینا شما نیز برای تکمیل استایلتان هنگام رفتن به مکان های مختلف از کیف استفاده می کنید. بر اساس آمار مد و پوشاک در دنیا اغلب این خانم ها هستند که دغدغه استفاده از کیف مناسب برای رفتن به مکان های مختلف را دارند.

کیف دوشی_مناسب برای هر مکان

در اینجا به چند نمونه از کارکردهای مختلف کیف اشاره می کنیم:

  • کیف مخصوص به استایل میهمانی
  • کیف مربوط به رفتن به سرکارو دانشگاه
  • کیف مربوط به رفت و آمدهای روزانه به بیرون از خانه
  • کیف مربوط رفتن به باشگاه و...

اما سوال مهم این است که چطور می توانیم انتخاب کیف مناسب برای استفاده درهرمکان داشته باشیم؟

پاسخ این سوال به این بستگی دارد که هنگام خرید کیف به چه ملاک هایی توجه می کنیم، که ما در اینجا به برخی از این نکات اشاره می کنیم:

 انواع کیف زنانه را بشناسیم.

 به اندام و فرم بدن خود توجه کنیم.

 استایل مورد علاقه خود را بشناسیم.

 به رنگ و متریال کیف دقت داشته باشیم.

فروشگاهی که از آن خرید می کنیم کجاست؟

انواع کیف زنانه

 کیف های کوچک با بند های بلند Cross body bag

در هنگام خرید کیف توجه داشته باشید که سبک این کیف ها کژوال است و دردسته بندی مدرن قرار می گیرند. این کیف ها از لحاظ راحتی در جابجایی بسیار راحت و آزاد هستند و انواع مختلف آنها برای رفتن به مهمانی و حتی رفت و آمدهای روزانه به بیرون از خانه مناسب است. بند این کیف ها بلند و کوتاه می شود و بنا بر قدتان می توانید آنها را تنظیم کنید.

انتخاب کیف مناسب برای هر مکان

نکته: اگر درشت اندام هستید و یا سینه های بزرگ دارید از انداختن این کیف ها به شکل اریب خودداری کنید.

کیف های کمری belt bags

انتخاب کیف مناسب برای هر مکان

یکی از مدل های ترند 2021 کیف های کمری هستند که طرفداران بسیاری در سرتا سر دنیا پیدا کرده اند. این کیف ها نیز استای کژوال دارند و بسیار مناسب برای ست شدن با کت های اور سایز هستند. اگر طرفدار تپ ها در سبک کلاسیک هستید از خرید کیف کمری خودداری کنید.

 کیف های بزرگ tote bag

اگر فکر خرید کیف  مخصوص دانشگاه یا سرکار هستید کیف های بزرگ مخصوص استفاده خانم های شاغل و دانشجو هستند. زیرا همه وسایل را به راحتی می توان در آن جای داد. اما به دلیل سایز بزگ این کیف ها باید دقت کنید که اگر قد بلند ندارید این کیف ها می تواند باعث شود تا قدتان کوتاه تر از حد معمول به نظر بیاید.

به اندام و فرم بدن خود توجه کنید.

همانطور که اشاره شد هر سبک کیفی استایل مخصوص به خود را می طلبد پس حواستان باشد؛ اگر قد بلند و چهار شانه دارید کیف های کمری و آویز دار با بندهای متغیرمی تواند مناسب با استایل شما باشد. البته برای شما بهتر است که بند این کیف ها را کوتاهتر ازحد معمول بگیرید. دقت کنید که انتخاب یک کیف مناسب برای ست کرن لباس می تواند بسیار در خوش پوشی شما نقش تعیین کننده  داشته باشد. 

  • اگر قد بلندی دارید اما ظریف و ترکه ای هستید کیف های خیلی بزرگ در انواع مختلف می تواند گزینه مناسب برای مهمانی، کار، دانشگاه و حتی خرید باشد.
  • اگر قد متوسط اما اندام درشت دارید، کیف های بندی و بلند از لحاظ بصری قد تان را بلند تر نشان می دهد و می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

. استایل وانواع آن

انتخاب سبک پوشیدن لباس در انتخاب جنس، رنگ و مدل های مختلف همگی بسته به نوع شخصیت هر فرد دارد که با آن استایل می گوییم.

برخی انواع استایل عبارتند از:

• استایل مینیمال

• استایل اگزوتیک

• استایل کلاسیک

• استایل کالج

• استایل بوهو

• استایل تام بوی

• استایل آوانگارد

• استایل وینتیج

• استایل آرتیستیک

• و...

مهم است که به هنگام خرید کیف مورد نظرتان بدانید استایل شما چیست و نحوه پوشش شما در کدام سبک قرار می گیرد تا بتوانید با انتخاب یک کیف مناسب آن را با بیشتر لباس های دیگرتان ست کنید.

رنگ و متریال: یکی دیگر از ویژگی های مهم درانتخاب کیف مناسب برای هر مکان توجه به رنگ و متریال به کار رفته در آن است

. کیف ها از لحاظ متریال به کار رفته در دوختشان به انواع زیر تقسیم می شوند:

کیف های حصیری و مکرومه با بافت های درشت و زنجیری:

این کیف‌ها مناسب برای خرید و تفریح و گشت و گذار در بازار های سنتی و مخصوص فصل تابستان هستند. کیف های مکرومه در دسته استایل بوهو قرار می گیرند و به دلیل بافت های درشتی که دارند در دستان شما حسابی خود نمایی می کنند.

کیف های شفاف:

این کیف ها به دلیل آنکه از یک نوع پلاستیک شفاف در دوختشان استفاده می شود به کیف های شیشه ای نیز مشهور هستند که رنگ آمیزی های مختلف آنها جلوه درخشان تری به آن ها می بخشد و به دلیل شفافیت جنسشان محتویات داخل خود را به نمایش می گذارند و می توانند یک کیف مناسب برای استفاده روزمره و بیرون رفتن با دوستان و حتی مسافرت باشند.

کیف های چرم:

انتخاب کیف مناسب برای هر مکان

کیف های چرم نیز بسته به نوع دوختشان کارکردهای متفاوتی دارند اما غالبا آنها را به عنوان کیف های اداری می شناسند. اگر درهنگام خرید کیف، جنس آن را چرم انتخاب کردید حتما باید بدانید که چه نوع آن را انتخاب می کنید برای مثال نوعی از کیف های چرم هستند که شکل ریش ریشی دارند و کاملا برای استایل های هیپی مناسب هستند و بسته به رنگشان در دسته بندی استایل بوهو نیز قرار می گیرند.

کیف های پارچه ای:

این نوع کیف ها که با انواع زیپ یا گلدوزی های کاموایی و روبان ها و حتی با انداختن چاپ دستی خوشنویسی مزین می شوند برای استایل های هنری بسیار مناسب هستند و روحیه آزادی، راحتی و خوش طبعی را نمایان می کنند و بسته به ضخامتشان برای هر فصلی مناسب هستند.

فروشگاه مورد اعتماد شما کجاست؟

امروزه در دنیای پر زرق و زیبای مد و فشن انواع روش های مختلف برای به نمایش درآوردن آثار طراحان بزرگ دنیا وجود داردد. برای انتخاب کیف مناسب برای هر مکان یکی از روش های ایمن و قابل و قابل دسترس استفاده از فروشگاه ها و ویترین های مجازی است که با هدف صرفه جویی در زمان، هزینه و انرژی شما دوستداران لباس قرار گرفته شده است. ما نیز امیدواریم توانسته باشیم خدمات خود را سریع و آسان در اختیارشما مخاطبان ارزشمند فروشگاه اینترنتی مدمن قرار داده باشیم.